چرا اینستاگرام باید بخشی از استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی شما باشد؟ (اینفوگرافیک)

با بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر که بیشتر از ۱۰۰ میلیون محتوا در روز تولید می‌کنند، اینستاگرام بدون شک یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای بازاریابی شبکه های اجتماعی است، و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها قصد ترک ما را داشته باشد. اینستاگرام پنج برابر سریع‌تر از هر شبکه اجتماعی دیگری در حال رشد است. با این حال، به نظر می‌رسد که تعداد زیادی از کارآفرینان و کسب و کارها هنوز هم از اینستاگرام غافل مانده‌اند.

بر اساس آمارها، تنها ۳۶ درصد بازاریاب‌ها در واقع از اینستاگرام استفاده می‌کنند، در مقایسه با ۹۳ درصد بازاریاب‌ها که از فیسبوک استفاده می‌کنند. رقمی تعجب برانگیز با در نظر گرفتن این نکته که مشارکت کاربران با برند در اینستاگرام ۱۰ برابر بیشتر از فیسبوک، ۵۴ درصد بیشتر از پینترست، و ۸۴ درصد بیشتر از توییتر است. اثبات شده محتوای تصویری در اینستاگرام که خیلی بیشتر از فیسبوک به چشم می‌آید، مؤثرتر از محتوای متنی عمل می‌کند به طوری که ۴۰ درصد کاربران به تصاویر بهتر از متن خالی واکنش نشان می‌دهند. هیچ تردیدی در مورد پتانسیل بازاریابی اینستاگرام وجود ندارد.

هنوز هم نیاز به اطلاعات بیشتری برای قانع شدن در این مورد دارید؟ اینفوگرافیک زیر را نگاه کنید، که مزیت‌های بیشتری که اینستاگرام به عنوان یک کانال بازاریابی ارائه می‌دهد را نشان می‌دهد و اینکه چرا استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی شما باید اینستاگرام را نیز شامل شود.

چرا کسب و کار شما باید از اینستاگرام استفاده کند (اینفوگرافیک)

چرا کسب و کار شما باید از اینستاگرام استفاده کند (اینفوگرافیک)

به این مطلب نمره دهید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تولید محتوای سایت و شبکه های اجتماعی

مطالب مرتبط